Varför Denise Mountaingirl?

Hej.
 
Jag tänkte skriva ett inlägg om varför jag just valde Denise Mountaingirl.
 
Som några kanske vet så hade ju jag ett annat konto innan som heter Esmeralda Goldwood där jag e inne ibland.
Nu kanske ni undrar varför jag slutade på henne.
Jo jag slutade på henne för att jag va inte nöjd med hon, dock tycker jag att hon e fin idag och så. Jag e inne på henne ibland.
En liten Halloween bild på Esmeralda och Stardancer ( hästen )

Jag vart ju som sagt sjukt missnöjd med henne vilket jag ju inte e idag, så jag skapade Denise Mountaingirl.
Jag ville va blondin på henne så jag tog de långa blondin håret.
Hästen då?
Jo jag va ju inte missnöjd med Stardancer eller så men jag valde att köra på en skimmel häst.
Namnet vet jag inte riktigt hur jag valde det men det blev i alla fall Midnightstar.
Bild på mig och Midnightstar när vi skulle tävla MC (moorlands championat ) första gången.


Haha, känner ni igen oss?
Sen så blev jag Star Rider och så har de bara fortsatt framåt.
 
Hoppas ni tyckte om inlägget så hörs vi!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake