Dagens fråga

Hur hittade du Sso?
 

Själv såg jag lite reklam på internet och tyckte det såg intressant ut så jag kikade vad det va och nu e jag här :P
 
 


Hittade också sso genom reklam..;)

2014-03-09 // 20:04:46

Jag visste att det skulle släppas en onlineversion av Star Stable men jag visste inte exakt när, så under ett par års tid kollade jag in hemsidan lite då och då, fast det var hela tiden typ "spelet håller fortfarande på att utvecklas" - sen en dag i oktober 2011 så hade jag en sån himla tur att jag snubblade in på sidan bara ett par dagar efter att spelet öppnades, och jag har spelat sedan dess ^^

Svar: Åh, vad rolig historia du haft bakom ditt spelande då ^^
Denise Mountaingirl

2014-03-20 // 20:34:32

Jag vet faktiskt inte hur jag hittade sso. :)

2014-04-14 // 16:53:47

Hihi jag van en lt gubbe på sso som va i level 1 då men aa det va så jag hittade det

2014-08-16 // 10:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake