Så trött ...

Jag känner mig så arg nu, mobbning hit och mobbning dit. Mobbning här och mobbning där. Alla ska mobba alla som man tycker e dålig på StarStable, ingen ska få känna sig bra.
Ja, det e just så de e just nu på instagram. Jag själv e så himla besviken på många nu.
Varför ska vi liksom utsetta dom som man inte tycker om? Låt dom bara vara och sluta följa dom eller något? Svårt? NEJ. Det e sjukt mycket mognare att man bara säger det för sig själv och absolut inte säger det till någon annan. Alla tycker olika, alla har känslor, alla vi är människor. Ingen ska behöva utstå detta bara för att dom gjort något litet fel, INGEN. Vi tycker olika, vissa kanske tycker att de dom gjorde är snyggt medans du inte tycker det, nej nej då kanske det e bäst att du säger det till personen direkt så att den blir sårad? För det e ju mycket bättre att personen blir sårad en att du bara håller tyst. 
Ja, ni hör ju själv hur det låter, visst låter det super fel? Om du inte tycker det lät fel så läs det igen, tycker du det inte nu heller? Läs det igen, inte nu heller? Men seriöst, om du inte förstår det så blir jag väldigt besviken.
Alla vi tycker olika, det finns inget som säger att man får inte bära denna outfit på Starstable, eller? Har jag fel där, får man inte ha tillexempel ett par knall rosa byxor? I min värld får man bära vad man vill på StarStable, alla har olika smaker, alla har sin stil. Jag tycker det e skit fränt när någon bär en annorlunda outfit, usch vad jag avgudar er som vågar sticka ut.
 
Tack för mig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake