Kändis eller bara roligt?

Ja, vad är viktigast nu för tiden?
Är det viktigast att vara kändast med sin blogg eller Instagram?
För det är så det verkar..
Att alla bara skriver och lägger ut bilder om sig själva för att bli kända och försöker uppmärksamma att bli känd tex "ha en massa fan träffar". Jag är trött på att se folk som bara vill vara kända och när dom inte är det så slutar dom för att dom inte blir kända.
Jag Denise Mountaingirl gör bara detta för att det är kul att skriva om StarStable och kul att lägga ut bilder på sin gubbe och fota hästarna och ja, du förstår. Jag har inte ett behov att få veta av alla att "Åh, du är så duktig" eller "Åh, jag vill vara som du". Sen att det är kul att få sådana kommentarer eller folk som säger sådant till en det säger jag absolut inte emot, det är jätte kul när någon säger det till en. Det jag menar är att jag har inget behov av att få veta om jag är duktig eller inte. Jag gör inte detta för din skull, jag gör det för att det är roligt. Det spelar ingen roll hur mycket följare jag har på Instagram eller hur många visningar min blogg har. Det är för mig det ska vara kul att göra detta. Jag ska inte känna att jag är dålig för att jag inte bloggat på en vecka och är rädd för att tappa läsare.





Jag håller med dig!
Blir så irriterad när folk lägger ut en bild på Instagram och frågar: Har jag några fans? <3
Liksom varför spelar det så stor roll om man har fans eller inte? Måste man vara känd nu för att kunna ha kul? Jag blir så trött på detta eviga kändissökande...

Svar: Fans är visst det enda man krigar för ;)
Denise Mountaingirl

2014-04-14 // 10:04:43

Samma här! Speciellt dom som har många följare! Blir sååå irriterad, speciellt när min kompis just blivit "känd" . Hela tiden lägger hon ut bilder på typ kik där det är massa fans som skriver : WOW DU ÄR JU TYP BÄST PÅ HELA SSO!!!!! Och massa andra saker, vågar inte säga vem personen är. Jag vill, men vågar inte...

Svar: Klart du inte behöver säga vem din kompis är med Gud så drygt att hon måste vissa sitt "kändisskap" för dig :/
Denise Mountaingirl

2014-04-14 // 10:26:14

Håller med om det sista till 100%!
Jag har ägt totalt 2 bloggar, båda bloggarna hade väldigt få läsare varav den ena hade jag med en vän. Jag bloggade för att jag tyckte att det var kul, och ännu roligare blir det om man har en blogg tillsammans med en vän (min åsikt). Jag var nöjd med antalet kommentarer och besökare jag hade, och jag kunde gå utan att ha bloggar i 1 vecka utan att känna mig tvungen att underhålla läsarna! Man ska blogga för att man tycker om det man gör, inte för att hålla statistiken uppe.

Superfin blogg förresten :)

/ skejt

Svar: Grymt att du vågade strunta i bloggen utan "magont" ;)
Denise Mountaingirl

2014-04-14 // 10:29:37

Dessutom lägger hon ut sådanna saker på instagram. Och alla skriver hela tiden om hur bra hon är, och... Jag blir avundsjuk... Vet inte varför, känns bara orättvist att hon får allt beröm och sånt bara för att hon är "känd" medans om jag skulle göra något likadant skulle inte en kotte bry sig... Har testat...

Svar: Fråga om du kan få en shoutout då? :)
Denise Mountaingirl

2014-04-14 // 23:36:20

Hon är tyvär inte en sådan person, inte för att jag bryr mig om hur många följare jag har eller om jag har några fans. Men man blir lite avundsjuk när alla skriver att hon är bäst och finast mm...

Svar: Jag förstår .. :)
Denise Mountaingirl

2014-04-15 // 09:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake