Terräng med Money Stars

När man joinar Money Stars så får man ju välja en inriktning, dressyr, hoppning eller terräng.
Man kommer ha alla 3 inriktningarna (en per vecka). Jag valde terräng :)
Igår så hade vi våran första terräng träning, jag lovade att jag skulle ta kort ;)
Vi började ju med att samlas på vingården där vi mötte våran tränare Sophie Beedawn.
Fina små terräng ryttare ♥
Sen började vi skritta hästarna till vart vi skulle träna, som uppvärmning ;)
Uppställda inför att få börja hoppa.
Vi skulle komma i kort galopp mot hindret och sedan hoppa över det.
2 små fail bilder jag fotade på Jasmine Wolfbrooke och Linnea Mountaingirl, haha
Sen kom vi i full galopp från andra hållet och hoppade.
Sen fotade jag inte mer x:
Men vi red mot en kurva i full galopp och red den för att träna hästarnas vighet.
På slutet fick vi tävla i grupper tills vi fick fram finalen, jag och 2 till stog i finalen.
Själva loppet gick super bra trots att jag inte vågade ta flera genvägar, hehe.
Jag blev omriden precis vid mål och slutade som 2:a.
Riktigt lyckad lektion må jag säga ;)


Haha kolla mig😂

2014-02-22 // 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake