1 år & 5 dagar

Nu har denna blogg funnits i 1 helt år och 5 dagar!!
Det är helt sjukt..
Problemet är ju min uppdatering, den kan ju diskuteras stort.
 
Men vi kan ju säga att bara för att denna blogg funnits i mer en 1 år så måste jag börja uppdatera.
Okej, deal? Yes.
 
Man kan ju iallafall säga att bilder oså har varierat stort detta år.
Från att knappt kunna redigera håret, till att bli bättre och bättre. 
Tänk när bloggen blir 2 år liksom?! Hur är den då, hur ser den ut då? Hmm... Ja, där fick vi en tanke att tänka på en stund. 
 
När vi ändå är inne på temat blogg så tänkte jag ta och ändra till vinter tema när jag har orken.. Det är ju inte bara att fixa på några minuter, höhööh.
Tänker nog fixa så det snöar och en vintrig header, men jag vet inte riktigt säkert... Har ni några tips? Kommentera gärna.
 
Jag vill iallafall inte ha en rosa blogg, utan något mer frostigt... Får väl ägna min fredags kväll åt att kolla ut nya designer, haha. 
Header får la också fixas när man ändå håller på.
 
Slarvigt inlägg och allt men nu har vi funnits i över ett år och nu ska min uppdatering bli mycket bättre!
 

Några bilder från start till nu ♥
 
 
Tack till dig som just nu läser detta ♥
Ni bloggläsare betyder allt ♥


coolt

2014-11-16 // 08:53:03

Vad roligt! :)

2014-11-16 // 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake