Ny "serie"

Imorgon kommer jag & Rosemary Mountaingirl att börja filma våran "serie" som kommer heta...
Vakna med Dennis & Rolf

Japp, du läste rätt. Det kommer vara ett litet "vakna med oss" program i olika delar. 
Vi kommer att försöka filma varje lördag och söndag morgon.
Vi får se hur det blir men vi kommer försöka iallafall och det är ju huvudsaken, right?

Den kommer att läggas ut på min youtube kanal, Denise Mountaingirl.
Lägger in en bild här under, kan nämligen inte länka genom mobilen..
Får väl försöka länka imorgon, hihi..

Men nu vill jag veta, kommer du att kolla på denna "serie"?
Haha insåg just att jag inte bytt bilder på kanalen på länge... Får väl också ta och fixas.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake