Vinter design

För nu är hösten snart över lalaalala, och vi välkomnar vintern in!!
Härliga vinter! ♥ 
Men nu är det inte vinter vi ska prata om, eller jo iochförsig, men det är ju så att bloggen fått en helt ny vintrig design. 
Och jag kan bara säga att jag älskar det heheheh.. Kommer inte byta förns till våren, eller jo vid jul men då blir de nog bara lite kort byte, som typ byta ut bakgrunden och lägga till tomte mössor samt göra nya färger på bloggen.
 
Nej, nu avslöjade jag lite mycket.. Hoppades det inte gjorde något hehe.
 
Men ni får gärna kommentera vad ni tycker om vinter designen.
Och jag vet inte om snöflingorna är konstiga på mobil eller så men på dator ser det bra ut iallafall.
 
Vänta ni har väl inte missat den nya mus pekaren? En snöflinga, en blå dessutom, hihi. Tyckte den blev för gullig att ha till bloggen nu!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake