Halsring på Midnight

Idag provade jag att rida Midnight med bara halsring.
Först red vi ner mot Silversong floden, han va ovanligt lugn och allt kändes rätt. 
Fina han ♥
Väl framme hoppade jag av och tog av honom tränset, och lät bara halsringen sitta kvar.
Först tog jag bara några skritt steg, just för att kännas hur det känns att rida med bara halsring.
Sen fattade vi galopp och jag tog tag i halsringen, för att finna balansen och få in en mjuk takt med honom.
Sen saktade jag av till skritt och släppte ut händerna och bara balanserade i jämn takt med honom, så underbart ♥
Såklart fick han en go klapp på halsen efter ett grymt pass med halsring.
 
Väldigt kul att prova rida honom med halsring, det är ju helt annorlunda mot att rida med bara träns.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake