Uppdateringen

Heej!
 
Uppdateringen har varit såå låg och jag ber verkligen hur mycket om ursäkt för det.
Ser ändå att det är några sötnosar som fortfarande kollar in ♥
 
Men!
 
Jag har bestämt mig för att starta upp bloggen igen, att blogga vidare alltså.
Det är så mycket lättare nu när Enchanted Swans är upplöst, jag slipper driva en klubb, det är ett otroligt jobb med en klubb men nu är jag fri det och taggar till på Shady Pearls.
En super klubb för er som vill va med i en aktiv klubb, med både flummiga och aktiva medlemmar.
Rekommenderas stort.
 
Hoppas verkligen några börjar kolla in bloggen igen så bjuder jag er på två redigeringar jag gjort idag.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blue Spinning Frozen Snowflake